Dagen efter sista augusti




Hej hej !






Idag stod jag upp runt kl 7.10. Tänkte passa på att få skjuts
av mamma, eftersom hon började jobba kl 8.
När jag kommit fram till skolan satt jag och väntade
på en kompis, som skulle komma kl 7.55.
När hon kommit, gick vi och satte oss i Omvårdnads-
korridoren.

Efter en stund fick man höra att den läraren jag skulle
ha på morgonen, var sjuk. Fan, tänkte jag, kunde ju fått
sovmorgon!
Haha, blev ganska arg. x)

Matten gick väl helt ok. Fast det känns mycket lättare att 
räkna hemma. I skolan är allt så stimmigt. 
Hjärnan går i högvarv, känns det som.

Lunch; Texmexbiff med klyftpotatis och sås. 
Ganska gott.

Engelska. Fick tillbaka testet som vi gjorde i fredags.
Lite mer än hälften rätt fick jag. Ganska nöjd.
Men tänker ändå att jag kunde gjort bättre ifrån mig.

Håltimme. Igen. Skulle ha lektion, fast läraren var försenad.
Så, de flesta i min klass stack efter en kvart.
Läraren kom till sist och frågade om vi hade fått ett nytt schema.
Men nej, det hade vi inte fått. 

I morgon har jag sovmorgon enda till kl 11.30. Egentligen har jag till
12.10, men ska på körmöte så ;).
Får se hur det kommer gå. Hoppas det kommer gå bra.

När jag kom hem gick jag ut med hunden, och sen nästan direkt
till min pianolektion. Lite stressad känner man sig.
Pianolektionen gick bra. Fick spela lite på orgel, vilket är kul.
Lite krångligt att spela med fötterna samtidigt, men annars så går det bra.

Efter pianolektionen drog jag, mamma och brorsan till bion. 
Såg på "Sommaren med Göran".
En väldigt bra och rolig film. Rekommenderas ;).
Ska kanske skriva mer om filmen sen. Göra en filmrecension, om jag orkar :P.

Nej, nu ska jag värma upp sängen.

Hej svejs!


Kram Ida

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0