Lite frågor..



1. Ett namn jag lyssnar till: Mitt inre
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt nuvarande hårfärg :)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: För blyg, min mage m.m.
4. Detta är jag rädd för: Väldigt höga höjder
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, sömn och glädje
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Springa fort, göra armhävningar och spela guitarr.
7. Detta tycker jag om att göra: Baka, gosa
9. Bästa känslan: Applåder efter ett uppträdande, lycka..
10. Värsta känslan: sorg, hat, svek 

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
snäll, omtänksam, rolig.
12. Är jag kär just nu? Nej
13. Jag vill gifta mig? Kanske
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bli en duktig pianist/sångerska.
15. Mina käraste ägodelar: Datorn och Tvn
16. Något jag vill ha i present: En bärbar dator, fast det kommer jag nog aldrig få ;P 
17. Detta har jag på mig just nu: Ett par byxor, tröja, klocka, strumpor och underkläder, så klart.
18. Favoritkläder: Ingen spec. Olika för varje dag.
19. Favoritdjur: Katter och hundar.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, rock
21. Favoritlåt just nu: Your arms feel like home - 3 Doors Down
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast: Matte, förut var det Musik, fast det har jag inte längre. Tråkigast: Svenska, Samhäll
23. Stjärntecken: Kräfta
24. En bok jag älskar: Killar, kompisar och kosmiska kyssar, än så länge. Läser inte böcker så särskilt ofta.
25. En film jag älskar: Twilight, Raice your voice, 17 again, Hundhotellet..
26. Tv-program jag gillar (älskar): Andra avenyn, Grey's Anatomy.. 
27. Favoritdoft: Vanilj.
28. Detta äter jag gärna: Köttfärssås och spaghetti
29. Dricker helst: Fanta exotic thrill, trocadero
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland

32. Färg på mina ögon: Blå/gröna
33. Min längd: 1.64.5, kommer inte växa så mycket mer.
34. Jag tror på: ...
35. Jag spelar: Piano
36. Person(er) jag beundrar: min mamma, bror.
37. Så här bor jag: I lägenhet.
38. Antal döda krukväxter i hemmet? Har inga krukväxter.
Har plastblommor, de räcker lääänge :)
39. Det här tänder mig: ....
40. Det här gör mig avtänd: ....

41. Favoritfärg:
Mörkblå och mörklila
42. Favoritcitat: "I'm afraid of losing you, like you gonna dissapear"
43. En hemlighet jag vet: Hemligt.
44. Bästa present jag fått: Kommer inte ihåg.. Det är så många.
45. Senast köpta skiva: Köper inte numera, får mest det i present.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min näsa, kanske.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Det mesta.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag är inte som alla andra.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt.
50. Vad lyssnar du på just nu? Bakgrunden från Tvn.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Gått i skolan, joggat i skogen.
Jag ska plugga på lite till provet, som handlar om hjärtat.

52. Var är du född?
Dalarna
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Senaste versionen av msn.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Kommer inte ihåg dess namn.
55. När badade du i en pool senast? I somras, kanske.
57. Hur många barn vill du ha? 1 eller 2.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock, opera.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Har inte åldern "inne".
60. Vad har du för TV-kanaler? orkar inte rabbla upp alla. Men har kabel-tv så.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja, fick provköra min brors :)
62. Har du busringt någon gång? Nej.
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Frankrike.
66. Har du en egen trädgård? Nej.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Farbror Einar, Kalle Anka.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Haha nej.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? 17 again. 
71. Favoritpizza? Husets special, bussola..
72. Chips eller popcorn? Chips..

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej ^^
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsinjuice, fast beror på hur mycket klumpar det är x)
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Isa och Emilia, Chickenbits m. pommes frites.
78. Favoritchoklad? Nougat, Stratos (Norskt)
79. När röstade du senast? Har ej röstat.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Vet inte.
81. Har du vunnit en prispokal/medalj någon gång? Japp, kom 2:a i pingis, KM, för tjejer.
82. Är du bra på matlagning? Inte vad jag kan påstå.
83. Klarar du att tanka själv? Ja. Oftast.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej, tror inte på sånt skit.
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, när jag praoa på Outo Kumpu.
87. Vad var det senaste du handlade? Baguett, festis. När det inte varit nå bra mat i skolan.
88. Har du kräkts offentligt? Nej. Bara inför mamma.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Båda? :)
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske.
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, det tycker jag.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Tystnadsplikt!
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Normalt.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Pip.
96. Vad har du i din väska? Skolböcker, pennfodral, schemat, pengar.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Gosar med Findus :)
98. Vad har du att vara tacksam för? Nästan allt.
99. Var hittade du den här listan? Fotoiblodet.blogg.se
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Alla som vill..


Kram Ida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0