Fredag



Nu är det inte så långt kvar till jag ska ut på praktik. Börjar nu på
måndag. Ska praktikplats heter Björkhagen och är ett ålderdomshem.
Där jag ska tillbringa i två hela veckor och tre halva (ons, tors, fre). Ja, det
är ju höstlov emellan :).
 
Det är på måndag kl 9 jag börjar. Får kanske inte göra så mycket första dagen.
Ska bli spännande, även fast jag redan varit där på sommarjobb en gång..
Får nog göra mer nu. Prata, tvätta ansiktet, göra frukost, mata dem m.m.
Kommer nog gå bra...
*Peppar mig själv*

I morgon bär det av till pappa. Blir väl och passa lillebror några gånger. Men..
ska även övningsköra lite med pappa. Fick körkortstillståndet för någon dag sedan.
Får väl se hur det går. Hoppas det går bra. Men kommer nog kännas konstigt.





Nej, nu ska jag gå och lägga mig..


Kram Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0