Norge !



Hej!


Ja, nu har jag varit i Norge i 2 dagar. Har bara gått bra.
Resan hit gick bra. Bara det att tåget var 1. 30 min sen. Så jag
och mamma satt vid tågstationen och væntade, i åskvædret. Tillsammans
med mammas kompis Pelle.

Medan vi væntade satt jag och tittade lite på filmen "Hancock" på Pelles
ultramoderna mobil ^^.
Var ganska spænnande, ska låna den, før jag hann inte se på hela.

Passar mest på att sitta hær vid datan nær alla andra lagt sig x).
Men ska alldeles snart gå och lægga mig, ær ganska trøtt.
Stod upp kl 8 i dag. Brukar annars sova till 10. Men førsta natten ær
lite sådær. Man vaknar upp, undrar var man ær x).

Skriver en annan dag.


Klem Ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0