10 dagar kvar..




Hej hej!


Ja, vad har man gjort i dag?
Hm.. Faktiskt inte så mycket. Men har i alla
fall varit ute en liten stund med kusinen, moster och mamma.
Fast det vart bara rätt utanför huset.

I morgon har jag bestämt mig. Jag ska ut och gå!
Om jag så ska dra mig själv upp ur sängen :P

Börjar känna mig lite tråkig, när jag sitter här vid datorn :/.
Måste försöka bli mer seriös, eller nåt.
Visst, sitter ju inte här lika mycket som förra året, men tillräckligt
mycket för att det verkligen är för mycket. Max 1-2 h per dag.

Vaknade runt kl 10 i dag. Vaknade med tårar i ögonen.
Drömde om att Findus var sjuk och väldigt gammal, låter väl ganska
konstigt, men ibland kan man drömma det.
Också drömde jag om att jag var ihop med en kille som jag gillade förut, men tror
att jag fortfarande gillar honom ... lite.

I dag kom min morbror och hälsade på en stund. Han berättade att de skulle ha
kalas på lördag och fira hans och hans sambos barn.
Så, det blir kalas på lördag, blir nog kul :)

Nej, nu ska jag se på AFV med mormor, moster och mamma.



 
Drømmehagen (Norskt barnprogram)


Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0