Första augusti


Hej!


Ja, nu är det augusti. Får se vad som kommer hända den
här månaden. Ska till pappa på måndag, tandläkare, skolan börjar osv.
Hoppas den kommer bli bra. Men den starta inte bra.

Har nämligen tandköttsinflammation. Har haft det några dagar nu. Känns
som en evighet. Åh, kan det inte bara försvinna!
Aja, nån gång försvinner den nog.

Norgeresan var bra, lite synd att den blev så kort. Pga Litauen resan med
dansen. 1 ½ vecka Norge blev det, ungefär hälften av hur länge vi annars
brukar vara där.
Orkar inte skriva om Litauenresan just nu. Gör det en annan gång.
Nu ska jag nog spela lite the sims. När jag kom hem från Litauen hittade jag
en the sims 2 fritid på min byrå. Som jag fått av mormor.

Glad blev jag!


Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0