6 dagar kvar..


.. till skolan börjar.


Lite nervös inför allt. Börja på en ny skola, en ny klass.
Som tur är känner jag några stycken.
Hade jag inte känt någon, så hade jag nog varit ännu mer
nervös inför det här nu.

Men, det kommer nog bara gå bra. Hoppas jag.
Första dagen blir ju bara nån timme, sen är det bara
att gå hem.
Får se om jag ska skaffa busskort. Eller om jag ska gå
dit varje skoldag. Kan nog kännas bekvämare att åka buss,
tror jag. Men som sagt, får se..

I morgon ska jag ta kort. Ska skaffa bankkort. Så jag kan lägga
in pengar från t.ex aftonbladet. Känns säkrare att ha pengarna
på bank, än att ha det ligga löst hemma.
På torsdag ska jag vara med en kompis. En som jag nästan inte
träffats under hela sommaren. Får se vad vi hittar på..

Gick en långpromenad med Fi i dag, i regn. Kändes skönt, på nåt
sätt. Brukar inte gå långpromenader med honom så ofta.
Ska försöka göra det oftare.

Nu ska jag se på Project Runway.
Ha det gött ! :)

Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0