21 augusti


Hej !


Nu är det inte långt kvar till skolan börjar.
Vissa har ju redan börjat, men inte vi.

I morgon ska jag till min pappa, samma dag
som min bror åker hem.
Men, får träffa honom på söndagen istället. :).
Och ja, skolan börjar på måndag.

Känns ändå helt okej. Lite nervöst. Men det
brukar det vara, var väl mest nervös för 3 år sen,
då jag skulle börja högstadiet.

Får se vad jag ska göra hos pappa. Blir väl att passa
Ho lite och kanske hitta på nåt mer att göra.
Känns som att det inte var så länge sen jag var där.
Var väl ungefär för 2 veckor sedan.


Tiden går så fort, snart står jag väl med studentmössa
och allt. Redo för nästa steg i livet.

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig. Ny dag i morgon :)


Kram Ida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0